بازدید 11913
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

وزیر نفت: خیال مردم راحت باشد؛ افزایش قیمت بنزین نداریم/واکنش رییس صدا و سیما به خبر بازگشت رشیدپور و گلزار به تلویزیون/اختیارات استاندار سیستان و بلوچستان افزایش یافت 

در جلسه هیآت دولت، رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 16 August 2023

تابناک _ اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست وپنجم مرداد ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت، با تاکید بر اینکه دستاوردهای مرتبط با امنیت و منافع ملی را نباید به تحلیل‌های جناحی تقلیل داد، اظهار داشت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.

رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.

در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، تعدادی از  خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد که رئیس جمهور از آنها بازدید کرد.

به گفته سخنگوی دولت، با پیشنهاد وزیر صمت، تعدادی از خودروهای الکتریکی و هیبریدی که قبلاً نیز رونمایی شده‌ بودند، دوباره در حیاط دولت به نمایش درآمدند که این نمایش مربوط به طرحی بود که وزارت صمت با همکاری بخش‌های مختلف از جمله شهرداری تهران در دستور کار دارد که در جهت کاهش آلایندگی‌های موجود در کلان‌شهرها و اصلاح الگوی مصرف در دستور کار دارند.

افزایش قیمت بنزین نداریم/حمایت دولت از تولید خودروهای هیبریدی

جواد اوجی، وزیر نفت درباره شایعه گرانی بنزین گفت: من چند بار مصاحبه کرده و افزایش قیمت بنزین را تکذیب کردم و شرکت پالایش و پخش بارها این تکذیب را تکرار کرده است. خیال مردم راحت باشد که افزایش قیمت بنزین صورت نمی گیرد و دولت چنین برنامه ای ندارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

وی در جریان بازدید از نمایش خودروهای هیبریدی در حیاط دولت اظهار کرد: وزارت نفت از تولید خودروهای هیبریدی و برقی حمایت می‌کند؛ سرمایه‌گذاری که برای تولید خودروهای برقی و هیبریدی سرمایه‌گذاری کند، خود سوخت یا معادل میزان صرفه‌جویی در مصرف (که تقریبا ۵۰ درصد است) مطابق قیمت فوب خلیج‌فارس به آنها کمک خواهیم کرد.

صداوسیما ثابت کرد که نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد

پیمان جبلی در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به حضور برخی چهره ها در صدا و سیما، بیان کرد: در اغتشاشاتی که سال گذشته اتفاق افتاد، متاسفانه برخی چهره ها با سوءاستفاده از شهرت و محبوبیت خود به قوانین و ضوابط جامعه بی توجهی کردند و با جریان فتنه برانداز همراه شدند و رفتارهایی از خود نشان دادند که نتیجه آن تحریم جامعه و شریک شدن در اتفاقات تلخی بود که شاهد آن بودیم. البته همچنان نیز شاید برخی از این افراد به مسیر خود ادامه دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی دیگر نیز تلاش کردند با اصلاح مواضع خود و موضع گیری‌های مناسب بعد از این جریانات، مسیر خود را اصلاح کنند. فلذا چهره ها و نوع رفتاری که در جریان فتنه سال گذشته داشتند، متفاوت است. طبیعتا بسیاری از چهره ها نیز وفاداری خود را به نظام، مردم، قوانین و انقلاب نشان دادند که به صورت طبیعی مورد احترام جامعه و مردم هستند.

رئیس سازمان صداو سیما خاطرنشان کرد: ما در یک سال اخیر در برنامه هایی که در مناسبت های مختلف داشتیم، مانند شب یلدا، شب تحویل سال نو، ایام ماه رمضان و ایام ماه محرم و سایر عرصه ها اثبات کردیم که نیاز به چهره های هنجارشکن و عنود و لجباز نداریم و عملا برنامه های خود را با چهره هایی که از محبوبیت خوبی برخوردار شدند ادامه دادیم. این سیاست مقطعی ما نیست، بلکه این یکی از سرفصل های ثابت سند تحول صدا و سیما بوده که ما به آن پایبند بوده و به همین شکل نیز ادامه خواهیم داد.

جبلی در ادامه تاکید کرد: هر زمان که رسانه ملی تصمیم بگیرد از چهره ها استفاده کند، حتما این دسته بندی را رعایت خواهد کرد و حتما توجه خواهد داشت که امکان، فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار دهد که عناد، لجبازی و اصرار بر حرکت خلاف قواعد، ضوابط و هنجارهای جامعه نداشته باشند. ما به چنین افرادی میدان و عرصه نخواهیم داد. شکی در این موضوع نیست.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا شما تایید می کنید که آقای گلزار قرار است در صدا و سیما برنامه داشته باشد، بیان کرد: اجازه دهید از کسی اسم نیاوریم. در برنامه های مختلف و برنامه های نمایشی بازیگران مختلف حضور دارند و این که از یک چهره اسم ببریم درست نیست. بنده کلیت رویکرد و سیاست صدا و سیما را گفتم، تصمیمات ما لحظه ای، مقطعی و آنی نیست.

جبلی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه زمانی می گویند برنامه ای 5 درصد بیننده دارد، چرا باید ادامه پیدا کند؟ بیان کرد: مرجع رسمی اعلام نتایج نظرسنجی ها و مخاطب سنجی ها مرکز تحقیقات صدا و سیماست. هر کسی در هر جایگاهی غیر از مرکز تحقیقات صدا و سیما ادعایی کند از نظر ما مردود است.

موضوع رتبه‌بندی و صدور احکام جدید از هفته آینده آغاز می‌شود

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد: رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می شود و کسانی که اعتراضشان وارد شده است، رتبه شان ارتقا می یابد و رتبه جدید می گیرند.

توافقات خوبی برای ارائه سیم‌کارت به زائران اربعین حسینی صورت گرفته است

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: برای اربعین ما هفته گذشته یک هیاتی را به کشور عراق اعزام کردیم که با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عراق و با نهادهای تنظیم گر آنان جلسات مختلفی را تشکیل دادند و توافقات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس این توافقات بنا شده است تا هم سیم کارت عراقی با قیمت مناسب‌تری در اختیار زوار قرار بگیرد و هم هزینه رومینگ نسبت به سال قبل کاهش پیدا کند که احتمالا اثرات آن را در پیامک هایی که اپراتورها به مشترکان برای بسته رومینگ اربعین زده باشند، دیده اید.

وی افزود: امیدواریم امسال خدمات ارتباطی نسبت به سال قبل برای زائران اربعین حسینی هم در داخل کشور تا مرزها و هم در داخل خاک عراق کیفیت بهتری داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه در پاسخ به پرسشی، مبنی بر علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل در تهران، بیان کرد: هم اکنون در دولت یکی از اعضای دولت، طوماری با ۵۰ امضا به من داد که یک بی.تی.اس در محل ما نصب شده است و بگویید که آن را جمع کنند. گاهی در محله هایی یکباره کیفیت پایین می آید. زمانی که ریشه یابی می شود متوجه می شویم که یک بی.تی.اس در محله بوده که با شکایت مردم محلی جمع شده است. نمی گوییم که همه موارد اینگونه است اما موارد این گونه نیز داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: اکنون در تهران بیش از ۱۰۰ مورد این گونه داریم که در حال تعامل هستیم. اما در کل ما شبانه روز در تلاش هستیم که یک شبکه پرسرعت و با کیفیتِ برای مردم عزیز فراهم کنیم. اگر مورد و اختلالی بود از مردم تقاضا می کنیم که حتما با شماره ۱۹۵ که سامانه نظارتی شبانه روزی ماست، تماس بگیرند.

اختیارات استاندار سیستان و بلوچستان افزایش یافت 

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در جلسه امروز هیات وزیران استاندار سیستان و بلوچستان حاضر بود و گزارشی از فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در حوزه‌های عملکردی در این استان به‌ویژه در مساله آبرسانی، اشتغال و مسائل دیگر اقتصادی را ارائه کرد، افزود: تصمیم‌گیری‌هایی انجام شد تا بخشی از اختیارات هیات وزیران و رئیس‌جمهوری به استاندار سیستان و بلوچستان تفویض شود که امکان تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی سریعتر و موثرتری برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز این منطقه انجام شود.

تاکید وزیر صمت بر مفید بودن ماشین های برقی

عباس علی‌آبادی وزیر صمت با اشاره به اینکه خودروسازهای داخلی ماشین برقی را عرضه خواهند کرد و ماشین های برقی بسیار مفید هستند، گفت: ما همچنین واردات خودرو را با هدف تنظیم بازار  انجام می دهیم. این اقدام در حال انجام است و سعی می کنیم  به سمت خودروهای آینده برویم، نه خودروهای گذشته. درباره واردات خودروهای دست دوم نیز من اطلاع ندارم و  قرار نیست ما وارد کنیم و  شرکت ها آن را وارد می کنند و آیین نامه های آن تقدیم دولت شده است.

وی با اشاره به رونمایی از ماشین های برقی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: همه ماشین هایی که امروز می بینید برقی هستند. خودروها از طریق شرکت ها و موسسات مربوطه وارد می شود و ما فقط آن را سیاست گذاری کردیم.

خرید تضمینی گندم در آستانه رکوردشکنی است

محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی گفت: با اعلام اینکه تا الان نزدیک به ۱۰ میلیون تن خرید گندم انجام شده است و طی شنبه تا یکشنبه هفته بعد این میزان با روند فعلی به ۱۰ میلیون تن هم عبور می‌کند که یک رکورد است، افزود: از ۱۱ و نیم میلیون تن نیاز کشور ما ۱۰ میلیون تن را در کشور تولید می‌کنیم. بازپرداخت آن هم با تأکید رئیس‌جمهوری به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه طلب کشاورزان دیون ممتازه است، در اولویت است.

وضعیت دارویی نسبت به سال گذشته خوب است

عین اللهی، وزیر بهداشت درباره وضعیت دارویی کشور، اظهار کرد: وضعیت دارویی ما نسبت به سال گذشته خوب است چون ذخایر بهتری داریم ولی چند قلم دارو کم است که این کمبودها در دوره‌های گذشته هم وجود داشته است. امسال مشکل سرم در شرایط گرمای هوا نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱۲
خیالتان راحت باشد
ما تورم نداریم ما افزایش قیمت مسکن نداریم ما افزایش قیمت دلار نداریم کلا خیالتان راحت باشد

هر وقت مسئولین گفتند افزایش قیمت نداریم منتظر باشید که یک روز از خواب بیدار شوید تا ببینید افزایش یافته

وزیر که سهل است رئیس جمهورش هم نمی داند که فردا قیمت بالا می رود یا نه
مگه روحانی نگفت من هم نمی دانستم قیمت بنزین کی بالا می رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
پس چرا پمپ بنزینها بسته ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
به چه دلیل باید به شما اعتماد کرد کدام وعده ها عملی شد چه بسیار تکذیبها که بعدا تایید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
کلا ما از شما خیال مان راحت شد.، برای همیشه!
خلاص ، تمام !!!
خیال شما هم از ما راحت !
رأی بی رأی
سر به سر ، بی درد سر!
نخود ،نخود هر کی بره خانه خود!
نه اشتباه شد، صحرای خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
این همه انتقاد نکن و همه چیز را زیر ذره بین منفی نگری نبر کمی هم به نکات مثبت اشاره کن تا در کامنتت کمی هم جنبه انصاف را رعایت کرده باشی کاری به مثبت ها و منفی ها نداشته باش به مردم کشورت کمی هم امید بده که ناامیدی چاره کار نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
خبرهای اعضای دولت را که میخوانیم میبینیم که اونا تو چه دنیایی هستند و مردم در چه دنیایی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
چرا خلط مبحث می‌کنید؟
روحانی نمی‌دونست دقیقا کی بنزین بالا می‌ ره (جمعه یا شنبه) ولی می‌دونست چند روز دیگه بالا می‌ره!
خیال مردم راحت باشد که افزایش قیمت بنزین صورت نمی گیرد
یک قول بده اگر گران شد شما استعفا بدید و کلا از کارهای دولتی کناره گیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
بنزین سرمایه ملی هست ،حداق باید یک سوم نرخ تورم گران بشه ،که صادر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بنزین سرمایه ملی هست ولی مردمی نیست
تفاوت این است که از اول ملی شدن نفت تا کنون ، به نام ملت ولی به کام دولت ها بوده.
باید این سرمایه و یا هر چیز دیگر که ملی شده است را مردمی کرد.
به نام مردم و به کام خود آنها و سر سفره خودشان باشد
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
از ماجرای نان همین ماه اخیر راموش نکردیم
از روزی که وزیر کشور گفت افزایش قیمت نان در دستور کار نیست تا روزی که نان استان به استان گران شد کمتر از 7 روز شد!
حیف ک تو این مملکت نمیشه از مسئولین پاسخ خواست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
۲۰:۱۶
موقع افزایش حقوق کارگران ک میشه حقوق کارگر رو یک چهارم نرخ تورم افزایش میدین میگین افزایش حقوق بر اساس تورم تورم زاست.
موقع بنزین و حقوق نماینده های مجلس که میشه یاد قیمت های جهانی و نرخ منطقه می افتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
چه حرفی می زنی؟ قول بده؟ اولا اینکه قولش اعتباری نداره، دوما اینکه بنزین در عمل گرون شده. وقتی بنزین آزاد از ۳۰۰ لیتر شده ۱۵۰ لیتر، مصرف کننده مجبوره لیتری ۲۰ هزارتومن رو بخره و در واقع قیمت بنزین ۸ برابر شده همین الان
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
این بدبخت مزدورها دنبال یه بهانه برای شلوغی میگردند دولت هم دستشون را خونده
آقای جبلی، عادل فردوسی پور و سروش صحت جز معاندین بودند که برنامه هایشان تعطیل شد؟ صدا و سیمای به ریاست جنابتان خداوندگار فرار استعدادهاست. نتیجه اش هم شده سریال هایی که برای بار n ام بازپخش شده و هربار قسمت های جدیدی از برخی از آن ها سانسور می ود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
مشک خود جبلی است
برنامه های تکراری و مزخرف و تهوع آورد
هرشب افرادی مثل کوشکی فکر می کنند خدمت می کنند غافل از اینکه مخاطب را متنفر تر می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
جبلی خیلی هم خوب است این همه شبکه از سلامت بگیر تا
آموزش، مسند، نمایش خانگی، فیلم، فوتبال و... خب یکی را انتخاب کن بشین نگاه کن. هر چند که فکر می کنم همه را نگاه می کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
حرفهای نسنجیده آدمهای تلویزیون امثال کوشکی تاوان دارد
من به عنوان یه آدم معمولی میفهمم یعنی مسوولین نمیفهمند؟
موضوعات جمع می‌شود و تاوانش رو نظام پرداخت خواهد کرد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
به لطف خدا از زمان تعطیلی برنامه 90 تا به امروز حتی اخبار صدا و سیما رو هم نگاه نکردم و بسیار حس خوبی دارم.
تعطیلی 90 برای من خیر داشت که آنتن تلویزیون رو از پشت تلویزیون جدا کردم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
ادم های بیخودی مانند گلزار و رشیدپور خواب صداو سیما را ببینند عرضه دارند برند بیرون خصوصی کار کنند
شش پنجم مردم از گلزار خوششون نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
بیچاره گلزار یعنی متولد نشده ها هم از گلزار خوششان نمی آید
پنج پنجمش می کردی یا سه پنجمش کمی بهتر نبود گلزار را هم ناراحت نمی کردی.
خیال مردم راحت باشد که ، بنزین گران شد. این خط ، اینم بالا خط. ببین کی گفتم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
اب بریز انجاییکه میسوزه
اختیارات استان دار سیستان و بلوچستان را افزایش دادید که برای شما زحمت نشه تو این گرد و خاک بادهای موسمی صد و بیست روزه تشریف بیاورید تا این جا. یه وقت لباس و قبا تون خاکی نشه!! ما هم معذب می شیم والا
این صفای طولانی پمپای بنزین برا چیه ؟
بنزینا رو دارید میفرستید برای عراق و پیاده روی ؟
پاسخ ها
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
اربعین حسینی هم شده خاری در چشم بعضیا. تا چیزی میشه فوری پای اربعین و امام حسین علیه السلام رو وسط میکشن .
" کافران میخواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند
نمیگذارد و اما خداوند نمی گذارد و نور خود را در حد اعلا به کمال می رساند هرچند کافران ناراضی باشند
"سوره توبه آیه32"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
نمیدانم چرا هر اتفاقی می افته تقصیر را گردن کشورهای همسایه میندازن از افغانستان ترکیه آزربایجان عراق و کشورهای عربی هم که از ازل مقصر همه بدبختی های ما هستند. ولی نحوه مصرف ما درست است برنامه ریزی های ما درست است آینده نگری ما هم درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
مشکل مردم با اربعین حسینی نیست
مشکل شما اربعین پیمای عزیز است که از بیت المال این مردم فلاکت زده ، وام و پاسپورت رانتی اربعینی گرفته اید
آیا رضایت مردم را جویا شده اید؟
از خودتان مایه بگذارید ، و بروید
عزتمندانه پولهامونو گرفتیم .به جاش فقط یک میلیارد کمتر وچند تا زندانی آزاد شدن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
این چرخه هر دو سر نا صواب اگر نهادینه شود ، سالها مردم گرفتار میشن. نه جنگ ، نه صلح
فشار تحریم ها می ماند برای مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
رئیسی واقعا نمی دونه که با پول آزاد شده نمی تونه هرچی دلش خواست بگیره؟!! شاید برای همین به توافق افتخار میکنه و میگه عزتمندانه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
امریکاییهاخیلی سوختند از یک سال پیش سعی کردند در برند ولی اخرش گیر افتند و مجبور به زانو زدن شدند .
خودروهای برقی اقدام بسیار شایسته ای در جهت حفظ پاکی محیط زیست است الان شما ببینید شهرها خیلی بزرگ شده اند و اگر بنزین و گازی که همین خودروها مصرف می کنند حذف و از خودروهای برقی استفاده شود آلودگی محیط زیست کمتر می شود و اقدام شایسته دیگر دولت احداث ۵ نیروگاه هسته ای بود خب این نیروگاه ها اگر به بهره برداری برسد می تواند هم برای کشور برق کم هزینه تر ایجاد کند و هم می توانیم برق به کشورهای همسایه صادر کنیم و منابع ارزی داشته باشیم و از طرفی برق هسته ای کمک به داشتن هوای پاک می کند که باعث سلامتی می شود ببینید امروز بسیاری از بیماری های تنفسی و قلبی - عروقی و ... بخشی ماحصل همین آلودگی های شهرهای بزرگ است و این که بگوییم که تا کی این نیروگاه ها احداث شود و کامنت های این چنینی بگذاریم شکسته نفسی است چون کشورهای پیشرفته دنیا هم بتدریج این سری کارهای مفید را انجام داده اند تا به امروز رسیده اند و این طور نبوده که یک شبه پیشرفت کرده باشند ما هم می توانیم ما جوان نخبه کم نداریم باید از این استعدادها استفاده شود تا ایرانی آباد و آبادتر داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
به شرطی که فقط رونمایی نباشه ، تولید انبوه باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
شما اگاهیتون کمه که چطور ماشین برقی کالای مصرفیه و هزینه تعویض باطریش از خود ماشین گرونتره برید ببینید چقدر الودگی محیط زیست درست کرده
محسن
| Belgium |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
اینها توی خودروی بنزینی ماندن و با قیمت سه برابر جهانی می فروشند ان هم چه خودرویی؟؟؟ تا برسد به خودروی برقی..؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
بابا ساده نباشید اینها این کاره نیستند. احتمالا یه جایی اینو بهش گفتن این هم تکرار می کنه
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
عزیز دل من! اگه میخوای مثبت بگیری می بایست تا میتونی کشورو تحقیر کنی و بحثی از پیشرفت نکنی. اینجا مملوه از وطنفروش و غربزده و خائن که با هر تعریف ی از کشورمون یا امید بخشی به مردم بلافاصله بهت منفی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
فرزاد گرامی تجربه چند دهه و بخصوص سال های اخیر نشان داده که افراد بسیاری فقط شعار های دهان پرکن دادند و قصدشان تصاحب پست های ارشد بوده و لاغیر. اخرین نمونه وزیر سابق اقتصاد که می کفت با یک میلیون تومن شغل ایجاد می کنم. و بعد با چرب زبانی متعقد بود قدرت اول منطقه از نظر اقتصادی می شویم و .... یک سال هم دوام نیاورد. از ساخت یک میلیون مسکن در سال ...هم می گذریم. خلاصه الکلام باید دانش و تجربه داشت و نه فقط حرف. اتفاقا چنین افرادی وطن فروش هستند نه آنهایی که واقعیت موجود کشور را بیان می کنند
شهبازی و رجبی به درد این تلویزیون حداقلی میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
انقلاب که تهدید میشه بخاطر این نفوذی های ضد انقلاب در قالب سلبریتی و....هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
حداقلی شما هستید سرپرست خانوار و خانواده ها همه صدای وسیمای امن از نظر اخلاقی رو نگاه میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
|۲۰:۲۴
حداقلی از مثبت منفی ها مشخصه
در خانواده طویل ما کسی صدا و سیما نمیبینه به لطف خدا
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
حداقلی؟؟!!! به جرات میگم شماهایی که دم از تحریم تلویزیون می زنید از بقیه بیشتر برنامه هاشو می بینید،نشون به اون نشون که تمام برنامه ها و فیلم و سریالهاشو با دقت تفسیر و نقد و بررسی می کنید. در هر صورت شما یه مشت مخالف خودتونو اکثریت بحساب نیارید اکثریت اونایی هستند که در هر راهپیمایی چنان به خیابانها میان که کف خیابونا دیده نمیشه و با هلی کوپتر هم نمیشه اول و آخر جمعیت رو نشون داد، بله عزیزم چه بخواید په نخواید اونا اکثریت هستند و این سیاست صدا و سیم رو مبنی بر حذف خائنین و وطنفروشها و جایگزینی افراد با استعداد و متعهد رو می پسندند و خواستار ادامه این روش هستند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
مژگان ۱۰:۵۸
اگر از مونتاژها و تصاویر فیک بگذریم در یک شهر 4 میلیون نفری مثل مشهد یا 11 میلیون نفری مثل تهران با 15 الی 30 هزار نفر میشه چنان نمایشی راه انداخت که در لنز 10 تا دوربین جا نشه.
تا حالا ورزشگاه رفتی؟ میدونی 50 هزار نفر یعنی چقدر؟
جمعیتی ک شما در راهپیمایی ها میبنی حداکثر 50 هزار نفر هست که به درصد بگیریم به نسبت 11 میلیون میشه نیم درصد
بنزین و گران نمکنین ؟ می‌خوام باور کنم ها ، ولی هر کاری میکنم نمیتونم. دچار وسواس شدم ، نه! یه دکتر برم تا وضع از این بدتر نشده، ها ،نظرتون چیه ، آخه برام مهمه!
ای وای پس گرون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
جای شرمساریست
این حد از اعتماد مردم به مسئولین
من اگر جای مسئولین بودم میرفتم فضا گم و گور میشدم
پول خودمان را پس از چندین و چندسال گرفتیم خوشحالی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
با افتخار!!!
خیالم راحت باشه ، شما بیدار باشین ها ، من خوابم میاد ، میخام برم بخوابم! یه وقت نکنه بنزین گرون شه! آخدا من چکار کنم ازدست اینا!!!!!
تابی جون ، تیتر خبر تونو دقت کنید
خیال مرد راحت است ، ولی خیال مردم راحت نیست!!!
مگه تو صدا و سیما کسی محبوب هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
آره خیلی ها مثلا همین خیابانی گزارشگر فوتبال تازه من از آقای اصغری گزارشگر وضع هوا هم خوشم می آید چون آخر گزارش ها همیشه لبخند به لب دارد و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
آره هست
رجبی
شهبازی
جبلی
:-)
..:
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
چرا محبوب نیست؟؟ چون وطنفروشها رو کنا گذاشتند و کسانی به جاشون گذاشتن که وفادار به مملکت و مردم و نظام هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
۱۱:۰۱
بهتره از جملت کلمات مردم و مملکت رو حذف کنی
مردم صدا سیما نگاه نمی کنن. مردم رای نمی دن چون خواسته مردم برای مسئولین اهمیت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
مردم که فقط تو نیستی من فیلم های شبکه مسند، شبکه آموزش و شبکه سلامت را نگاه می کنم که خیلی آموزنده هستند رای هم می دهم چون کشورم را با دست خودم بسازم فکر کنم تو هم کل سریال های نمایش خانگی را دیده باشی، اگر هم به فوتبال علاقه داری حتما فوتبال استقلال و پرسپولیس را می بینی یا فوتبال های خارجی بالاخره که باید طرفدار یا رئال باشی یا بارسلونا و یا منچستری باشی یا لیورپولی یا در ایتالیا طرفدار اینتر میلان یا آث میلان یا یوونتوس باشی اگر فوتبالی هم نباشی که فیلم می بینی اگر طرفدار فیلم نباشی شبکه آموزش یا شبکه سلامت می بینی این قدر تلویزیون شبکه های متنوع دارد که دست انتخابت باز است اگر طرفدار هیچی نیستی هم که پس هیچی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
خواسته جنبش فواحش با مردم؟ مردم یعنی سرپرست خانوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
۱۹:۰۰ و ۲۰:۲۲
به مثبت منفی ها دقت گنید تا جایگاه خودتون رو بفهمید. دقیقا مردم هرکجا باشن شما اونجا نیستید
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
نه عزیزم فقط وطنفروشها مدعی هستند که تلویزیون ایرانو نگاه نمیکنند( الیته فقط مدعی هستن ولی چهار چشمی نگاه میکنند) و میگن رای نمیدیم ما ملت مسلمان و انقلابی ایران هم رای میدیم هم مسئول خدمتگذارو دوست داریم و هم به رادیو تلویزونمون افتخار میکنیم بخصوص از وقتیکه برخی از این سلبریتی های خائن رو اخراج کرده و امنیت روانی و اخلاقی خانواده ها رو با اینکار افزایش داد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
مهران
تو همین صفحه با 16 تا اسم کامنت گذاشتی. مژگان-مهران- دونقطه و فرزاد و ...
فکر نکن ملت ساده هستن. یه نفری داری جور چند نفر رو میکشی؟
اینکه مسلم است مدتها است دنبال گران کردن انرژی هستید و دنبال یک صبح جمعه خوب چیزی برای فروش ندارید همینطور دنبال گران کردن نان
خجالت بکشید
وقتی هم که بنزین گران شد ، اونوقت راست تو چشم مردم نگاه میکنن و میگن :
کی بود ، کی بود ، من نبودم ، من که دروغ زن نبودم!!!!
حالا بیان نیان کی تی وی میبینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
خخخخخخخخ
به جان خودم یه برنامه و سریالو رد نمیکنی
واقعا اقای رییسی خودش متوجه معنی کلمات نیست و یا مردم را چیز دیگری فرض می کند؟ معنی عزتمندانه را نمی دونه یا ...؟
من از طرف ایشون از مردم فهیم عذرخواهی می کنم
جمعیت کامنت گذار دو تا خبر خوب هم در بین خبرها بود اول خودروهای برقی که در کاهش آلایندگی های شهری نقش بسیار مهمی دارد دوم خودکفایی در بخش تولید گندم بدست کشاورزان دلسوز کشور آن هم با این اوضاع نامناسب آب و هوایی و خشکسالی های اخیر هر چند سدهای بسیاری که در کشور زده شده در این خودکفایی تاثیر زیادی دارد.
حال سخنگوی دولت می گوید بنزین گران نمی شود همگی از گرانی بنزین می نویسید نکند دوست دارید واقعا بنزین گران شود؟! سعی کنید خوب ها را هم ببینید و به همه چیز با ذره بین منفی نگری نگاه نکنید.
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
سواد و اطلاعات پایین شما خودکفایی گندم رو خبر خوب تلقی میکنه!
دقیقا همین خودکفایی ها این بلارو سر محیط زیست ما اورد.
از روزی ک تصمیم گرفتیم در بخش های پرهزینه خودکفا بشیم و با چندیدن برابر نرخ واردات دست به تولید زدیم.
آب های زیرزمینی رو مصرف کردیم
جنگل ها و مراتع رو تبدیل به زمین کشاورزی کردیم
گندمی که با یک سوم قیمت می تونستیم وارد کنیم با چند برابر قیمت تولید کردیم و فاتحه محیط زیست رو خوندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بنظرتون تو این 45 سال خبر و حرکت خوب و مترقی دیدیم؟!
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
همچین توقعی در این سایت نداشته باش. اینجا یه مشت مخالف و خود تحثیر همیشه پلاسن و منتظر یه نکته منفی در این مملکت هستند تا توی بوق و کرناش
کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
شما از یه مشت های کدوم سایت هستی ؟
متأسفم برای اون سایت که تابحال نتوانسته ادب رسانه ای یه مشت های مثل شما رو ارتقا دهد
شروع نمایش گران کردن بنزین است. که شاید مردم را با نیود بنزین زجر بدهند تا با اضافه قیمت راضی شوند. حال این شمال شهر اینطور راضی شدند چنوب شهر بدبخت و درمانده که برای یک تکه تان پول ندارد که چطور راضی میکنید؟
اگه تا الان نمیترسیدم هم الان وحشت کردم
سلام اگر امریکا به افراد دو تابعیتی ارزش قائل نمیشد یک پاپاسی هم به ایران نمیداد عینا حکم نفت در برابر غذاست
دل به عشق یوسف زهرا نهاده می رویم/ از نجف تا کربلا پای پیاده می رویم
.........................................................................
مرغ روحم پر زند در قتلگاه و علقمه/ تا گذارم چهره بر خاک عزیز فاطمه
.............................‌‌‌‌............................................
زائر قبر شریف یوسف زهرا شدیم/ همسفر با کاروان زینب کبری شدیم
.........................................................................
ای خدا پروانه ی قبر علی اکبر شدیم/ زائر هفتاد و دو آلاله ی پرپر شدیم
.....................................................‌...................
هر که پایش باز شد در هیئتت دانسته است/ هر چه می بخشی به سائل بی نهایت می شود
........................................................................
با نگاه لطف آقا، نوکر درمانده اش/ بعد از این صاحب صدها کرامت می شود
........‌‌‌‌................................................................
گو به هر کس اربعین میل زیارت کرده است/ با توسل بر رقیه او ضمانت می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
چند میگیری ، گریه کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
.حسین علیه السلام ، رهرو میخواهد ، پیاده رو نمیخواهد
اربعین پیمای عزیز
پس عزا بر خود کنید ای غافلان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
به هموطن ۰۰:۴۴
ظرف نزول رحمت پرودگار شد/ چشمی که پای مجلس این روضه ها تر شد.
...............‌‌‌‌‌...................................
چشمی که بیش تر به خودش گریه دیده است/ فردا کنار فاطمه با آبروتر است
..................................‌‌‌......‌..........
فرموده است حضرت صادق: هر آن کسی/ گریان جد ما شده با من برادر است.
............‌...‌‌.‌‌..................‌..‌‌‌‌‌..............
در حج و در عبادت و در سجده های شب/ گریه کن حسینی شریک پیغمبر است.
..............‌‌‌‌....................................
ما را از این تلاطم دنیا هراس نیست/ تا کشتی نجات حسینی شناور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
به سلامت برو .عکس و وام یادت نره
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
برای اربعین و امام حسینم منفی میدن. تعداد زیادی که مشخصه مغرضانه و هدفمند نظر و رای مثبت یا منفی میدن اما شماهایی که ندانسته و از روی جهالت با اونا همراهی میکنید صف خودتونو از لشکریان یزید زمان جدا کنید چون روز قیامت مقابل امام حسین خجالت زده و شرمنده میشید خدای ناکرده
اوجی جان تو که درست میگی فقط از اون وحیدی وزیر کشور بپرس، مرد حسابی وقتی هفته پیش عملا نان گران شده بود و مردم با قیمت بیشتر نان را می خریدند، چرا خبر را تکذیب کردی که حالا مردم حرف منو قبول نمی کنن!!!!! حداقل حرمت اون مهر روی پیشونیت را حفظ می کردی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
هر کسی از محل پینه بسته خودش نان می‌خورد !
کارگر یه جور ، هرکی یه جور
جناب آقای جبلی ای کاش صدا و سیما به جای بودجه های هتگفت دولتی برای بقا به عملکرد خود وابسته بود ! آنوقت متوجه معنی ریزش مخاطب می شدید. با کدام منطق برای سنجش عملکرد خودتان به آمار یک مجموعه وابسته به خودتان استناد می کنید و بقیه را مردود می دانید...؟ شما صرفا برای رضایت مخافل و مجالس خود برنامه می سازید نه مردم.
حسب تجربه خيال مردم راحت باشد افزايش قيمت بنزين نداريم ، يعني حتما ًداريم :))
رئیسی واقعا نمی دونه که با پول آزاد شده نمی تونه هرچی دلش خواست بگیره؟!! فقط چیزهایی که کدخدا اجازه بده: غذا و دارو!
الان کدوم قسمت باعث افتخاره؟ اینکه یک میلیارد رو برداشتن یا اینکه پول رو دست طرف ثالث دادن مادر خرج ما باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
شش میلیارد دلاری که می خواهیم بگیریم و پنج زندانی ای که می خواهیم تحویل دهیم، این زندانی های آمریکایی خیلی دردسر ساز هستند اگر یک ساعت آب و نانشان دیر شود تو کرنا می گذارند که ایران حقوق ما را رعایت نکرد پس چه بهتر که هر چه زودتر برن.
همین رفتار وزیر کشور در مورد نان انجام داد .
یک هفته پس از تکذیب گرانی نان ، ۵۰ درصد نان گران شد .

حال وزیر نفت ، گرانی بنزین را تکذیب می کند .
البته ریسک فوران کردن نارضایتی مردم است و بعید می دانم چنین ریسک خطرناکی انجام دهند .
سناریو گرانی ها :
گران شدن اقلامی که در جامعه به عنوان شاخص اقتصاد قرار نمی گیرند ،
مثل گران شدن اقلام خوراکی ،بصورت چراغ خاموش ، نان ، لبنیات و ......

در مرحله بعد ، گرانی بنزین
مرحله بعد ، افزایش قیمت دلار

البته کبریت روی بشکه نفت است ، مردم دیگر توان تحمل فشار اقتصادی بیشتر را ندارند .
گویا روسیه که دوست پر ریسک تندروها ، برای چندمین بار به ایران ضربه می زند .

قطع صادرات بنزین روسیه به ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بنزین را قطع کرده که ده برابر از ایران امتیاز بگیرد این هم از دوست استراتژیک ایران به قول بعضی‌ها
خیال مردم از شماها خیلی راحته!!!
صدا وسیما با این میزان منفوری در جامعه که بی طرفدارترین رسانه دربین پلتفرمها است .
در شرایطی نیست که برای سلبریتی ها تعیین تکلیف کند .
بازار داغی نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
اگر بیگانه هستی که هیچ و اگر با فیلتر شکن کامنت می گذاری یعنی تو شب های برره ندیدی، زیر آسمان شب ندیدی، یعنی باور کنیم تو بازی ایران - آمریکا تو جام جهانی ندیدی، اخبار را دنبال نمی کنی، بابا تو دیگه که هستی.
هروقت گفتید خیالتون راحت تمام سلول های بدنمون میلرزه
آقای وزیر جرات گران کردن بنزین را ندارید .
از روزی که جبلی آومده تلویزیون تماشا نکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
جام جهانی فوتبال هم نگاه نکردی، یعنی تو شبکه نمایش خانگی نمی بینی، شبکه مستند راز بقاء نمی بینی، پس حتما شبکه سلامت را ببین برای سلامتی ات مفید است چون طوری گفتی فکر کردم به هیچ چیز علاقه نداری
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بابا به قرآن دروغ میگن اینا همه چی نگاه میکنن. حالا مثلا خدا نکنه در یه بحث تلویزونی یا یه در سریال کسی یه سوتی ریز بده ببین همینا چطور همه جا جار میکشن، اگه نمی بینن از کجا سوتی های کوچیک رو هم متوجه میشن؟
چه خبر از زمین های اونور دیوار که افتاد دست طالبان!!!
بابا اینقدر دروغ گفتید که وقتی میگویید تغییر نمیکند ما مردم میدانیم که حتما تغییر میکند؟! اخه چرا همش به کذبی مدیریت میکنید؟!!
آقای اوجی خیال ما خیلی وقته راحته ، این شمائید که خیالتان ناراحت هست . بنزین و سایر حاملها رو حتما گران خواهید کرد
با برداشتن کادت سوخت پمپ بنزین ها و از کارانداختن نازل ها چنان بلایی سر مردم اوردین که از ساعت ۵ صبح پمپ بنزین ها رو شلوغ کردید به عمد تا مامردم خسته بشیم و دستامون بالا که ما تسلیم بنزین گران کنید بله سیاست سیاه
چرا وزارت نفت باید هزینه خطای دیگر ارگانها و کسب سود انها را بدهد ماشین 200 میلیونی را 2 میلیار عرضه می کنند و خودرو سازان به سود های کلان می رسند که بنزین ارزان باشد خوب مثل تمام دنیا قیمت خودرو را ازاد کنید قیمت بنزین را هم ازاد کنید و اگر به دلیل انفال بودن نفت قصد کمک به مردم دارید درصدی از قیمت بنزین تولیدی که به دلیل مواداولیه وانفال است را کسر کنید در شرایط کنونی در بازار ایران کنترل بازار خودرو با استفاده از قیمت خودروانجام می شود که 10 ها سال است منسوخ شده است و باعث شده ماشینهای پر مصرف با قیمت های نجومی عرضه شوند این سیاست باید عوض شود و با توجه به شرایط روز دنیا عرضه خودرو روز دنیا با عوارض صفر آزاد شود و کنترل بازار خودرو به روی مصرف انرژی شیفت داده شود و هر کس تمایل به استفاده خودرو شخصی بیشتری داشت هزینه سوخت واقعی بیشتری پرداخت کند
خیال مردم راحت باشد چون ما اصلا بنزین نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
طالبان می‌گوید برای جلوگیری از واردات بنزین بی‌کیفیت گام‌های جدی و عملی برداشته شده است. در همین راستا اداره استاندارد حکومت طالبان اعلام کرد در روزهای گذشته ۷۴ تانکر بنزین بی‌کیفیت ارسالی از ایران را بازگردانده است
وزیر نفت: خیال مردم راحت باشد؛ افزایش قیمت بنزین نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس این بازی که در پمپ بنزین ها راه افتاده و کارتهای آزاد بنزین را جمع کرده اند و باعث صفهای طویل مقابل پمپ بنزین ها شده اند برای چیست ؟ برخورد توهین آمیز و با داد و فریاد کارگران پمپ بنزینها با مردمی که کارت به همراه ندارند برای چیست ؟ حتماً برای تفهیم به مردم است تا خیالشان راحت باشد ؟ آقای وزیر بد نیست کمی از برج عاحتان بیرون بیایید و یکدفعه هم که شده خودتان شخصاً برای خرید بنزین به یکی از جایگاهها سر بزنید ! مطمعناً چیزی از شما کم نمی شود
عادتشونه اول تکذیب میکنن بعد نایاب میشه بعد گرون میشه
اقای حبلی من اگه جای تو بودم استعفاء میدادم چون دو تا برادرهایت پناهنده شدن تو حرفی برای کفتن نداری.
اقای وزیر بهداشت مدیریت بی حال و بی رمق شما باعث شده که پزشکان فراری شدن دارو کمیاب و گران و وارد کنندگان محتکر که حمایت اقا و اقازاده و زالوزاده ها رادارن که مردم توان درمان کردن را ندارند در بیمارستانی قیچی تو اورژانس نبود گاز استریل را ببرن با تیغ موکت بری این کار را کردن اخه تا کی ملت باید تاوان جاه طلبیها شماها را بدهد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست